Dværghejre 11-6-2020 Hejresøen Vestamager
--------------------------------------------------------------


Nyt look i anledning af årsskiftet


Godt nytår til alle



Torsdag den 30/12 - 2010


Fotos fra foderpladsen
genskind fra ruden følger med
3 foto af Kvækerfinken
Sjaggeren kom lige på inspektion for at tjekke om der var frugter
Den lille Rødhals er der det meste af tiden
Og nu kører jeg til dyrehandleren efter flere solsikkefrø.






Lidt vildt
ud af mine 182 video på You Tube ligger Skovsneppen herunder på en klar førsteplads med 74.534 visninger



Søndag den 19/12 - 2010


Luftetur i Vognsbølparken sammen med konen .......

Det var synd og sige at der var mange fugle, stadig Skeand, Lille Lappedykker, Skovskader, Mejser, Musvåge m.m.

Lille Lappedykker
også her
Det er ikke så tit jeg fodrer Skeand med brød





Fredag den 3/12 - 2010

På cykeltur i Vognsbølparken, en herlig tur i mit nærområde.

Her kunne bla. Skeand studeres på tæt hold



Dagens obs.
Skeand ♂
Skeand ♂

Torsdag den 2/12 - 2010

Jeg var til en kanon koncert med Poul Krebs her i aften i Nordby kirke på Fanø, virkelig helt fantastisk, man får tankerne i gang når man lytter til hans tekster. Kan næsten ikke forklares skal opleves. Fotografering var ikke tilladt men kunne lige snige dette foto på mobilen